هزاران افسانه

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

b3_czm6.png

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي - آموزش زبان تركي استانبولي پروان آكادمي در حال حاضر از معروفترين و محبوبترين مجموعه هاي آموزش زبان تركي استانبولي به فارسي در ايران است. بسته آموزش تركي استانبولي پروان آكادمي به صورت تصويري زبان تركي استانبولي را از مقدماتي تا پيشرفته به شما آموزش مي دهد.
هدف مجموعه آموزش زبان پروان آكادمي تركي استانبولي، صرفا آموزش لغات نيست بلكه آموزش تصويري و تقويت شنيدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات تركي استانبولي نيز هست. روش كار اين مجموعه به اين شكل است كه مي بايست زبان آموز هر روز يك درس را از اين مجموعه (در منزل يا بيرون از منزل) ببينيد و گوش دهد. از آنجايي كه اين مجموعه به صورت تصويري است، به راحتي مي توانيد ياد بگيريد و صحبت كنيد.
دوره مقدماتي و پيشرفته ـ مكالمه زبان تركي استانبولي پروان آكادمي در سه ماه با روزي ?? دقيقه گوش كردن و يا نگاه كردن به هر درس روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي به زبان تركي استانبولي برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان

  • تمركز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري
  • تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف

بيش از 20 ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي دروس در اين سيستم آموزشي به صورت فايلهاي صوتي و يا تصويري آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد .در اين آموزشها با تكرار هوشمندانه و برگشتي ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت . شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي ميخواهد (تكرار برخي از جملات )كه خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود .
در ابتدا مكالمه اي پخش ميشود ،سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود. اين دوره آموزشي شامل 25 درس جداگانه ميباشد .آموزش مكالمه زبان بصورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني تعيين شده باعث ميگردد اطلاعات از حافظه اصلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

مزيت اين شيوه آموزشي چيست ؟

مزيت اين روش يادگيري عملي يك زبان است . بسياري از استادان زبان بر اين باورند كه بهترين روش يادگيري يك زبان خارجي اين است كه به آن كشور سفر كنيد و مدتي را در بين مردم آنجا سپري كنيد . اين مجموعه اين مساله را براي شمافراهم مي كند. افزون بر اين قواعد زبان را به شكل بسيار عميق و دروني آموزش ميدهد و شما بدون اينكه متوجه شويد تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهيد گرفت.

  • يادآوري بين زمان مندرج (بر پايه ي قواي ذهني و به خاطر سپري اطلاعات جديد در بزرگسالان )
  • اصل پيش بيني (پرسش از دانشجوبر اساس آموخته هاي جديد )

 

برنامه بر پايه يادگيري زنده
بكار گرفتن دانشجو در موقعيتهاي روزمره و واقعي براي يادگيري و تمرين آموخته ها است درست به مانند اينكه در كشور بيگانه حضور فيزيكي داريد . بر اساس اين روش در هر زباني يك هسته كلامي وجود دارد كه با فراگيري مجموعه لغاتي كه بيشترين و ضروري ترين كاربرد را در هر زباني دارند ميتوان بي آنكه مغز را با لغات غير ضروري و اطلاعات غير كاربردي انباشته كرد زبان را آموخت.

 

ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

سخن نهايي درباره ويدئوهاي آموزش زبان تركي استانبولي

با اين مجموعه از پروان آكادمي شما ميتوانيد در هر جا و هر مكان زبان تركي استانبولي را مكالمه كنيد در واقع ميتوان گفت به علت دسترسي آسان به اين مجموعه از كوچكترين فرصتها ( مترو . اتوبوس و حتي رانندگي ) استفاده كرد و مكالمه تركي استانبولي خود را تقويت كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۱۷:۳۳ ] [ lover ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی